Положення про динамічну групу



Затверджено
на засіданні методичної ради РМК
Протокол №   від
Голова методичної ради РМК
                             

Положення
про динамічну групу
«ІКТ у навчально-виховному процесі»
в системі  методичної роботи педагогічних працівників
Новопразького НВК

      1. Загальні положення
     1.1. Динамічна група — одна з групових форм діяльності педагогічних працівників у системі методичної роботи загальноосвітніх навчальних закладах, що створюється відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту», що об'єднує педагогів,  які працюють з обраною фаховою та методичною проблемою.
Динамічна група об’єднує вчителів, різних за фахом, які досліджують якусь єдину науково-методичну проблему.
Відмінність динамічної групи полягає в тому, що вони можуть не мати постійного складу, кожний учитель за власним бажанням може перейти із однієї групи до іншої.
       1.2. Метою динамічної групи є підвищення професійної компетентності педагогічних працівників.
Участь вчителя в такій мобільній групі дає йому змогу займатися дослідженням цікавої теми, реалізувати себе, поділитися своїм досвідом з іншими, самовдосконалюватися. Мобільність забезпечується вільним переходом педагогів з однієї групи до іншої в тому разі, якщо вони відчули підвищення фахової компетенції з проблем, які опрацьовуються.
      1.3. Завдання  динамічної  групи:
Основними завданнями динамічної групи є:
  • підвищення фахової компетентності її членів, формування нового педагогічного світогляду;
  • створення умов для самореалізації особистості вчителя та конструювання власної системи педагогічної діяльності;
  • підвищення рівня фахової майстерності;
  • сприяння самовираженню особистості педагогів у процесі професійної діяльності, курсової та міжкурсової підготовки, конференцій тощо.
    2. Види динамічних груп
2.1.Динамічні групи створюються при районних  методичних кабінетах, в навчальних закладах, в структурі РМО (ШМО).
2.2.Динамічна група створюється на добровільних засадах з числа найбільш досвідчених і теоретично підготовлених педагогічних працівників, які виявили інтерес і бажання до розробки або опрацювання науково-методичної проблеми.
       2.3. Динамічні творчі групи утворюються з педагогів різного фаху, яких об'єднує спільна науково-методична проблема, досліджувана методичними об'єднаннями, педагогічним колективом. їх склад і термін роботи визначаються виробничою необхідністю.
      2.4. Термін дії динамічної групи визначається відповідно до проблеми дослідження, змісту, обсягу завдань, які вона виконує. Зауважимо, що він може бути і довготривалим.
    3. Орієнтовні напрямки діяльності  динамічної групи
Пріоритетними напрямками діяльності динамічних груп вважаються:
    3.1. Апробація, адаптація, впровадження навчальних технологій навчання, виховання, управління.
   3.2. Вдосконалення змісту, форм і методів навчально-виховного процесу.
   3.3. Моделювання, узагальнення, вивчення, впровадження ППД
   3.4. Розробку моделей, схем, пам’яток, посібників рекомендацій щодо піднесення якості навчально-виховного процесу.
4. Спрямування діяльності членів динамічної  групи
Члени динамічної  групи:
   4.1. Відпрацьовують індивідуальні методики трансформації інновацій та сучасних технологій у практику навчально-виховного процесу з урахуванням специфіки досвіду педагогів та умов загальноосвітніх навчальних закладів району.
   4.2. Формують перспективний педагогічний досвід з досліджуваної проблеми.
   4.3. Апробують, коригують, уточнюють розроблені рекомендації.
Виступають з лекціями, доповідями, повідомленнями, демонструють досвід широкому загалу педагогічних працівників.
    5. Організація роботи  динамічної  групи
   5.1. Роботу динамічних груп організовують і спрямовують  працівники методичної служби (РМК).
   5.2. Специфіка діяльності динамічної групи визначається планами  методичної служби (РМК).
   5.3. Ефективність діяльності динамічних груп забезпечують методична служба, що визначає конкретні завдання, координує плани з урахуванням місцевих умов, рівня підготовки кадрів, специфіки викладання навчальних предметів з метою сприяння наступності, запобігання дублювання та паралелізму.
   5.4. Керівництво динамічною групою здійснює визнаний педагогічною громадськістю педагог, методист (завідуючий районним  методичним  кабінетом).
   5.5. Кількість засідань динамічних груп протягом року може варіювати від 2 до 5 занять.
   5.6. У рамках засідань динамічних груп використовуються такі форми організації: семінари, семінари-практикуми, тренінги, творчі звіти, круглі столи, майстер-класи тощо.
  6. Ведення ділової документації
6.1. Діяльність динамічних груп передбачає наявність документів:
— план роботи на навчальний рік;
— список членів динамічної групи;
— протоколи засідань групи;
- матеріали, розглянуті на засіданнях (доповіді виступів, методичні рекомендації, з досвіду роботи, власні розробки вчителів тощо)

Немає коментарів:

Дописати коментар